Sportlov

Jag har fått värsta såret på handleden. MAJGORD vad det svider. Det är litet som jag vet inte vad men slatan vad ont det gör. Dessutom har jag ett tenna armband som skaver mot såret hela tiden. Men ta av det då, dumass! tänker säkert ni nu. Då ska jag tala om för er att det går inte, jag får inte av mig det (har försökt, lovar..).



Ja, sportlov. Gud vad tiden går fort. Men jag klagar inte. Idag upplevde jag våren för första gången detta år. Det var riktigt varmt ute och solen sken. Det leder automatiskt till bra humör! Lite sörger jag, att praoen på Hifi-klubben är över. Det är så otroligt skönt att vara där och det finns inge skönare killar än Olav och Lars-Erik!


Hur det blir idag vet jag inte än. Men vi läju höras lite senare också!




Kommentarer
Postat av: Moster

Vi kan väl höras av i morgon och bestämma när du ska komma hit? kramiz!!

2010-03-05 @ 19:46:27
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0