STOLT

Rätt stolt över att jag är klar med tekniken så jag bara kan sitta och klicka med musen överallt. Egentligen hade jag hoppats på att vi skulle ha redovisningen idag (som egentligen skulle ha varit för ungefär 4 veckor sen) så jag hade det gjort. Men Henrik tittade genom mitt arbete och sa att det åtminstonde var godkänt. OH YEAH!



Idag tar familjen Niemelä Falk bort en häst som har funnits med ungefär hela mitt liv. Jag har inte haft så värst mycket med Pontus att göra, men jag vet hur mycket hästen betyder för familjen, speciellt dig Linnea (och Camilla!). Jag ångrar att jag inte åkte dit i söndags..  Men jag finns för er, hope u know that ♥

Så, jag hoppas du får det bra dit du kommer Pontan {`v´}

Lånad bild av Camilla


Kommentarer
Postat av: linnea

Tack älskade fina Elin.

ja nu är han i himmelen och han vakar över oss alla.

tack för att du finns! <3

2010-03-30 @ 13:18:02
URL: http://bheartl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0