This is my life

Jag vill nysa med kan inte.
Så fort jag håller på att nysa så försvinner den och jag blir tårögd.


Jag vill att mamma ska komma hem med min kycklingrulle med det gör hon inte.
Så fort jag ringer henne så är det antingen upptaget eller så svarar hon inte.

Jag vill tvätta av mig sminket med det kan jag inte.
Sminkborttagningen ligger inte där den brukar vara (kan inte ta tvål för då dödar marykay tjejen mig) och mamma svarar ju som sagt inte.


Jag vill ha sommar men det går inte.
Så fort det börjar bli vår och värme så börjar det snöa igen.


Jag vill ha städat rum men det går inte.
Så fort jag städar så stökar jag ner igen.

Jag vill ha 3 maj nu men det går inte.
Sist jag tjeckade så kunde man inte spola fram tiden.

Jag vill vara frisk nu men det går inte.
Så fort jag börjar bli frisk så är jag dum och springer ute utan jacka eller har på tok för lite kläder på mig.

Jag vill ha sällskap här hemma nu men det går inte.
Mamma+Hans+Emma är och handlar. Dom har med sig Ella och katten har jag inte sett sen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0