Tisdag

Godmorgon!
Jag har sovit ovanligt skönt inatt så idag är jag pigg som en lärka! Dessutom är det ruggit skönt att ha sovmorgon till nio. För vissa av er är det kanske ingenting, men har man klivit upp halv sju varenda dag man ska till skolan i nio år så är det en ganska big deal.


Jag har bara sminkningen kvar och bussen går 09.50. Så jag vet inte riktigt hur jag ska få tiden att gå.
Iallafall så kan jag ju tala om för er att det är exakt 5 månader tills jag och mina brudar firar min sweet sexteen! Och imorgon är det exakt 2 månader tills jag och världens bästa klass drar till Italien! Och imorgon drar några av mina tjejer till Stockholm och tittar på Tokio Hotel. Jag hoppas ni får det kickass kul (även fast ni lägger pengar på fel saker;))!



Ska jag köpa en klänning på Gina Tricot eller inte?!?!?!?!?!!?..   GAAAH hjääälp miiig.
Nej. Köp den inte. Du har beställt så mycket ifrån HM.. 
A jo de klart... Tack för hjälpen♥


Äh vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0