Vad du än tror

MMMMmmmmh gott med chips och dipp till frulle! Jag tror att jag börjar få tillbaka litegrann av min morgonsömn. Från att ha vaknat åtta på morgonen så vaknade jag faktiskt halv elva idag. Och vi somnade typ halv 1. Alltså tio timmars sömn1!!!11!11



Iallafall. Igår gjorde vi inget speciellt. Vi var hos Emma i några timmar, sen gick vi ut en sväng. Emma och Isabelle ville åka epa, Angelica behövde göra nummer ett så jag ankan och borga gick hem till mig. Sen stannade jag och Anna här och ankan gick ut igen. Sen kom hon tillbaka för hon ville inte åka, sen vid ungefär tolv gick hon hem till Emma.


Idag ska jag verkligen bara vara hemma. GUD så skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0