1 November 2010

Kul då att det redan är november! Jag kommer nog inte överleva den här vintern som att ungefär hela oktober har varit helt sjukt kall. Tänk i typ januari och februari. ÅHÅHÅ

Iallafall så åkte jag till birsta med mamma Emma och Kimberly igår, när vi var där så ringde Angelica och frågade om jag ville sova i Guns lägenhet med henne så hon slapp sova själv. Och självklart kunde jag det! Och jag måste säga att gårdagen var riktigt riktigt rolig, mysig, annorlunda osvosvosv. Det var sjukt kul fast att det bara var jag och Ankan! Vad vi gjorde? Hoho, u'll never knooooow.


Idag ska jag nog inte göra nånting alls trorja. Var sugen på att åka till faster min men då måste jag såklart sova hemma och passa Emma imorgon. Kult.

Dessutom sitter jag just nu och dricker höstens första julmust. Deru

Kommentarer
Postat av: ankaaaan

Vi kan ha kul viiiii!! Hohoho

2010-11-01 @ 18:29:31
URL: http://angelicape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0