23 November 2010

Vi hade faktiskt en riktigt rolig ESV lektion imorse. Vi fick varsin lapp där vi skulle skriva ner nått som var viktigt för oss och varför. Jag skrev om min moster. Sedan fick vi en stol, ett äpple, ett rep och en valfri sak för att göra en installation av våran mening. Efter man gjort klar den fick man gå runt och titta på alla och skriva ner på en lapp vad ma ntrodde meningen var bakom alla installationer osvosv. Sedan på slutet fick man stå vid sin installation och berätta om den.


Nu på engelskan berättade jag om boken jag "läst". Det gick dock bättre än vad jag trodde så det är lugnan. Nu snart hoppas jag att jag kan åka hem. Inatt ska jag sova hos Kicki!




Titta på dem här sjuka installationerna av Sandy Skoglund! Den översta har hon klätt hela rummet/miljön med ostkrokar, den andra har hon klätt golvet med ägg och den nedersta har hon klätt hela rummet och miljön med popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0