Ingen bra dag

Vi gick på både stan och birsta i fyra och en halv timme och jag kommer hem med ett par strumpbyxor.. YES! Min dag idag. Men jag köpte faktiskt en present till Liam som fyller år lite senare. Jennifer står i duschen just nu och sedan tror jag att jag kanske åker med henne till mina kusiner i Runsvik. Om jag får vill sägaaaa.


VETNI!! Såg en (eller ja, två kan man säga. vill dock inte nämna den andra som att det kan anses som lite kränking. HIHI det är iallafall tillåtet att fråga mig vem personen var!!! lovar) kändis idag!!!!! ÅÅÅÅH på gina tricot!!! Ni vet kungarna av tylösand? DEN TJEJEN!! SUNDSVALLARN! den sura!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem var den andra??? :D:D hehe

2010-11-03 @ 17:43:20
URL: http://aannaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0