Snodd av Anna Olof son

SENASTE:
Dryck: mjölk
Telefonsamtalet: Okänd, varade en halvtimma. SPÄNNANDE
SMS: Angelica
Sång du lyssnade på: I'm not ready to make nice
Gången du grät: Iförrgår

HAR DU NÅGONSIN:
 
Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet iallafall!
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Säkert

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: Svart
Färg 2: Vit
Färg 3: Röd

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: Hm. Tror inte det. Än 
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: Vet inte
Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Haha åh inte vet jag! 
Hur många barn vill du ha: Så många som jag skaffar antar ja.
Har du några husdjur: Ja
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Umgick med min bästis 
Vilken tid vaknade du idag: 8
Vad gjorde du igår runt midnatt: Såg på film
Någonting som du längtar till: Sommar
Senaste gången du träffade din pappa: Förra veckan
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: Oj. Det är typ olika varje dag. Men att va rik skulle ju inte sitta fel
Vad lyssnar du på just nu: Ron Pope 
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
Vad gör dig irriterad just nu: Inget speciellt
Vad är ditt namn: Elin
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Lejon
Kille eller tjej: Flicka
Grundskola: Matfors
Gymnasie: Skvadern
Högskola: Dit har jag inte kommit än
Hårfärg: Blont
Långt eller kort: Gigantisk
Längd: 160 eller nått.
Vad gillar du gällande dig själv: ALLT! Elleeeeeeeeeeer.... 
Piercings: Öron och tunga
Tatueringar: En i nacken ja
Höger eller vänster: Vänster

DIN FÖRSTA:

Operation: Läju va när dom kommit på att jag har ett allvarligt hjärtfel och kommer dö om en månad
Piercing: Näsan
Bästa vän: Isabelle Persson
Sporten du spelade: Fotboll
Husdjur: Vi hade förmodligen nått djur när jag föddes så jag har ingen aning
Vaccination du minns: Stelkrampssprutan kanske
Konsert: Vet inte
Förälskelse: Joel Berggren, HIHI
Alkohol du drack: Vad jag smakade först har jag ingen aning om 

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Är du på väg att: Dö
Lyssnar du på: fortfarande Ron Pope
Väntar du på: Gud

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Kanske
Karriär i åtanke: Vet inte

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: åååh... både två! samtidigt kanske HIHI
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Båda två
Snygg mage eller snygga armar: armar 
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Nånstans mittimellan 
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Nånstans mittimellan 

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Yes sir
Tappat glasögon eller linser: Nej
Krossat någons hjärta: Vet inte
Har du blivit arresterad: Nej
Gillat din killkompis (mer än som vän): Nej, Tror inte det

TROR DU PÅ:
Dig själv: Nej
Mirakel: Jag vill
Kärlek vid första ögonkastet: Jag vill
Himlen: Ja?
Tomten: Nej
Att kyssas på första dejten: Men sluta
Änglar: Ja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Neee
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Självklart
Vad kan du verkligen inte leva utan: Tja, om någon tar mitt hjärta är jag nog rätt död
Vad vet inte så många om dig?: Att jag har ett orgasmknä. ÅHÅ COOLATJEJEN tänker ni nu va

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va?Har du hjärtfel seriöst??Omg :(

2010-11-04 @ 16:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0