13 September 2010

Jag har varit på konstigt humör hela dagen. Har inte haft lust med nånting och lektionerna har varit jobbiga. Och inte blev det bättre när jag kom hem och märkte att Hans och mamma hade glömt att lägga ut nyckel så jag var utelåst. Ville döda första bästa människa rentutsagt. Men det ordnade sig bra ändå, som att jag hoppade på första bästa buss och åkte till Camilla! ♥

Har fått hem lite grejer idag som jag ska ordna lite med såhär på kvällen. Sedan ska jag läsa så mycket som möjligt i idioti-boken så jag får den utläst till imorgoneftermiddag. Jag längtar efter helg så det bara skriker om det.

Fick världens skönaste tjockiströja av världens bästa Camilla idag!! Tack så mycket ♥

Kommentarer
Postat av: Moster

SNYYYGG TRÖJA!!!

2010-09-15 @ 11:31:55
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0