14 September 2010

Puh. Kom nyss hem! Det blev nog lite längre tid än förväntat, men shit va mycket vi fick gjort!!! Sara bjöd på jätte goda muffins och festis! Då blev jag nöjd =] Idol tittade vi även på! Även om det blev en hel del snackandes medans.


Ååååh jag som hoppades på att det skulle bli en tidig kväll ikväll som att jag suttit uppe med boken dom två tidigare nätterna. Men icke. Dock får jag väl skylla mig själv, men det känns alltid bra att klaga! Imorgon är det onsdag vilket innebär att jag har absolut ingenting att göra.

Kommentarer
Postat av: ANKIPANKI

puss på DIIIIG! Hehehe, en hästemovän (Y)

2010-09-14 @ 22:34:17
URL: http://angelicape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0