22 September 2010

Tjenis! Kom hem för ett tag sen, har inte orkat satt mig ner bara. Jag håller på att få nått fel på min telefon! Jag hatar touch! Det sämsta som någonsin uppfunnits i telefonväg. Iallafall så har dagen varit hyffsad. Tittade på någon Evert Taube grej på förmidagen. Kul. Han fyller ju 120 år idag!! Eller kanske inte idag, men detta år iallafall! Congräätzz!!


Nu ska jag fortsätta kämpa med idoittelefonsjäveln. Ska ringa mamma och fråga om det finns nån annan jag kan ha. ÅHHÅHÅH och inge sovmorgon imorrn heller. kuuu ldådåder tjwotiq2hgotqigws

Kommentarer
Postat av: daniel

VARFÖR SA DU INGET!? JAG VAR OCKSÅ DÄR DUMMER

2010-09-23 @ 18:59:45
URL: http://danim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0