8 September 2010

Kom nyss hem ifrån skolan, och jag tog även min första "kuta till bussen och slinka in alldeles innan dom stänger dörrarna" idag. Känns bra alltså! Nu är jag otroligt hungrig, måste gö maaaaaaat. Ikväll tror jag att Linnea sover här. Blir mysigt de. Jag har iofs sig sovmorgon imorgon, men det är bara att jag ligger och njuuuter i sängen medans hon gör sig klar.


Gymnaiumet tar redan alla krafter jag haaaar. Det är hur jobbigt som helst att sitta på två timmars lektioner och lyssna på saker som dom (för det mesta) tog upp redan i nian. Jag håller på att somna hela tiden, vilken resulterar i att jag efter lektionen inte riktigt har någon koll på vad som var viktigt att komma ihåg. Jippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0