All the things

Gud vad jag älskar min linje. Vi har slutat hur tidigt som helst hela den här veckan. Inte nog med att vi slutade kvart över elva idag.. ÅHÅ! Dock sitter jag och Anna fortfarande på skolan. Men det bekommer mig inte ett dugg. Det är så otroligt mysigt här så det känns som hemma. Dessutom så ska vi faktiskt plugga lite engelska och sedan ska vi fixa oss för ikväll.


Ska dessutom vänta på min bästa vän, hon slutar nog lite tidigare än fyra får jag hoppas. Jag Anna och Anna ska sällskapa lite innan vi drar bort till Isabelle och firar henne! Åh va kul det kommer bli ♥

(måste bara berätta att söta isabelle erbjöd mig hennes lägenhet nu när jag slutade tidigt. att jag skulle få gå dit och vänta till dom slutade. dock tackade jag nej, men ändå! puss på dig älskling!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(K)(K)(K)(K)(K)

2010-09-03 @ 16:56:20
URL: http://iisabellepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0