Camilla Niemelä Falk

Det har alltid funnits människor som har stöttat mig i olika lägen. Både familj och vänner. Alla underbara människor som finns runt om kring mig har lärt mig att hantera alla möjliga situationer. Ni har byggt upp den individ jag är idag. Jag är otroligt tacksam för det. Men det finns en stjärna som lyser lite starkare än alla andra. Min moster. Underbara, älskade, omtänksamma Camilla. Vad skulle jag vara utan dig? Du har lärt mig allt jag kan idag, du har visat mig världen ur alla tänkbara perspektiv och du har funnits där för mig sedan dagen jag föddes. Du har alltid gett mig en hjälpande hand, du bär mig när inte mina egna ben orkar. Jag vill bara att alla ska förstå vilken otroligt fin människa du är, på alla sätt! han där uppe gav mig verkligen den finaste ängeln han hade.

Men iallafall, idag fyller du 35 jordsnurr! Hela 19 år är det mellan oss. Märks det? Nej, inte ett dugg. Det finns ingen som kan ha så kul som vi! Du är min förebild, jag ser upp till dig och avgudar dig mer än någon annan.

Ha världens bästa och mysigaste födelsedag nu! Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0