Fredagsfika!

Nu har vi i vårat rum haft våran första fredagsfika! Anna och Angelica hade bakat idag och det var super gott! Nästa vecka är det Isabel och Julia som bakar, längtar redan! Hehehe. Iallafall så ska jag träffa en väldigt väldigt speciell person idag efter skolan. Ta en fika och så! Nämligen Jennifer!! Åh va kul det ska bli att träffa dig stumpan, så länge sen sist


Ikväll är det rätt så oklart än så länge vad jag ska göra. Men jag lär nog veta lite senare, när jag kommer hem ungefär. Jag hoppas att jag slutar tidigt, orkar inte gå till fyra idag.


Är otroligt grym i paint

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack för fika och prat stunden gumman <3

2010-09-19 @ 16:21:58
URL: http://www.hallonzplitt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0