Gästblogg av Elins SNYGGASTE vän.

Hej allihop. Nu ska jag skriva några rader om Elin Falk.

Jag kommer ihåg första gången vi träffades. Vi var 6 år och jag cyklade förbi hennes infart. Där stod hon. Vi stannde upp, stirrade på varandra tills en utav oss fick fram ett surt " Hej." Sen är det lite kul att ingen utav oss kommer ihåg vad som hände sedan, men det måste ha slutat bra eftersom vi började umgås efter detta.

Vi blev bättre och bättre vänner och jag kommer ihåg alla de gånger hon, jag och Frida gjorde låtar, sjöng och dansade. Vi tyckte att vi var så duktiga. HAHA, kommer ni ihåg "if i could turn back time". Haha. Eller när vi sjöng färger i en vind på skolavslutningen, när Benny började grina för att han tyckte det var så fint.

Vi har inte alltid varit lika bra vänner under alla dessa år, men vi har alltid hittat tillbaka till varandra. Nu förtiden är vi så bra vänner att jag får panik när Elin inte har skrivit blogg på en dag, när jag inte vet vad hon gör. Och man kan få sms av varnadr därdet står " ÄR DU DÖÖÖÖD?" om vi inta har hört nått från varandra på ett dygn. Men det är så skönt att ha någon som jag kan göra ALLT med. Vi skratta med varandra. Vi kan skratta ÅT varandra. Vi kan bara ligga och titta på tv, utan att bli uttråkade. (haha, 20timmars)  Men det som är allra bäst är att vi faktiskt kan vara seriösa ibland också. Även om det är väldigt sällan. Men vi vet ändå vart vi har varandra, och hur mycket vi faktiskt tycker om varandra.

Om jag skulle skriva ner alla minnen med denna flicka skulle jag få hålla på i evigheter. Men några jag kommer på så här spontant är söndagen, när vi gjorde du vet vad innan vi skulle till kyrkan. Och vi hoppade studsmatta och du berättade både det ena och det andra för mig. Eller när vi satt på kyrkogården och pratade i tre timmer! Sen har ju Elin alla roliga minnen när jag ramlar eller gör illa mig... För det tycker ju hon är JÄTTEkul.

Jaja. Jag tycker om henne ändå! PUSSSS




/Från din emovän Angelica!♥


Kommentarer
Postat av: Eeeeliin

Hahaha kommer aldrig glömma när du ramla i min trapp, eller när du halka i backen påväg till idrotten, eller när du hackla mitt i vägen påväg till träningen, eller när du ramla i bussen(nästan) osvosvosv...

men jag tycker om dig!!! jätte mycket!! det hade inte varit lika roligt om du inte var klantig! det hade rent ut asgt varit dötråkigt att umgås med dig då!!!



PUSSPUSSSPUISSSSUUPSUUSS på dig fina du!!!

2010-09-23 @ 11:02:02
Postat av: ankaan

HAHAHHAHAHHAHAhahahahahHAhahhahhHAHhaha. kul elin... KUL.

2010-09-23 @ 11:19:16
URL: http://angelicape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0