I'm already

EOS(estetisk orientering) idag var mycket roligare än vad den har varit tidigare! Vi hade Susanne (som är bästbästbäst) och latchade runt lite med allt möjligt hela lektionen. Fick sluta nån timme tidigare också.
Och på bussen hem satt jag med min bästa vän (som jag saknar så, nu när vi inte kan sitta ihop 24/7 längre) och även gamla klassisar + andra. Hua vad jag saknar min gamla klass.



För övrigt så känns det bara bättre och bättre med klassen och skolan. Lite mysko typer i klassen, men hallå! Valde jag estet så kan jag inte förvänta mig så mycket annat. Dessutom är jag själv inte jesus ängel heller. DOCK kan jag tycka att vissa är lite väääääl, lite överdrivna. Meeeeen det är nog bara att vänja sig skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Anonym

missing, loving YoUhoOUUU

2010-09-02 @ 17:49:52
URL: http://anal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0