Last night

Gårkvällen blev hur rolig som helst. Vi åt hur god mat som helst hos Isabelle vid sex, sedan spelade vi sällskapsspel och umgicks. Vid tio eller nånting sånt tog vi bussen upp till haga för att sedan gå till Filip. Jag tänker inte ens berätta om hans hus.. Hur sjukligt fint som helst ju! Gah. När vi kom dit umgicks vi i hans poolhus (ni hör ju!) och lite mer mot natten badade vi jacuzzi. Vi gnallade inte hemåt förren vid halv fyra. Var jätte pigg i morse. Japp.


Nu ska jag visa er lite bilder ifrån gårkvällen. Jag har dock inga bilder ifrån när vi var hos Filip, men jag får se om jag kan låna några bilder av nån, annars får vi helt enkelt klara er utan dom.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0