Skola

Just nu håller vi på med ett arbete som ska vara klart imorgon. Min grupp fick lite panik när vi insåg att vi inte kommit någon vart alls och vi har huuuuuuuuuuuur mycket som helst att göra. Så imorgon måste jag ta en skit tidig buss till skolan så vi kan jobba det sista på morgonen. Jippi. DOCK sa Alexander att om jag kom till skolan till åtta så skulle jag få en Monster av honom :') Lätt värt!

Nu försvann alla min vänner. Kuldå. Tyst blidde det ocksåååå. Nä nu kom Mimmi. dåså.

Denna fontän har vi ett arbete om. Ytterst intressant


Kommentarer
Postat av: Annis

Om du ska ta tidigare buss vill ju jag med göra det så jag också kan göra något på redovisningen!!!

Så, vilken buss tar vi? :D

2010-09-07 @ 15:58:13
URL: http://aannaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0