Sometimes it doesn't work out

Jag var som sagt på 50 års kalas tidigare idag. Min faster fyllde 50 tidigare i veckan så vi firade henne lite. Efter det följde jag med min andra faster till hennes supergóa kompisar här i Matfors! Åh va härligt dom är. Jag tror inte jag fått så många komplimanger sammanlagt i mitt liv som jag fick ikväll. Haha! Iallafall, dom hade bjudit hem ungefär hela matfors så jag hade otroligt kul! Dock var jag tvungen att bege mig hem i bra tid, ska upp tidigt imorgon.


Åh åh åh varför försvann den glada känslan nu när jag kom hem? Ska se på Toy Story 3 nu och va ledsen. Min bror sa att det var sorgligt slut på den, exakt vad jag behöver just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0