When you look into my eyes

Jag har fan ätit, skrivit en daggmask labb, skrivit en teateranalys och duschat på tiden jag har varit hemma. Rätt bra gjort för att vara mig! Jag ska försöka komma fram till vad jag ska ha på mig för kläder ikväll och sedan ska jag börja bege mig bort mot bästisens hus. Det är ju nästan finväder nu också! Härligt


Just nu håller jag på at få nå feeel. Jag har hittat en jätte fin jacka som jag bara vill beställa. Men jag har ingen aning om hur den sitter på mig eller nånting. Så jag måste vänta tills jag har hittat den i stan och kan pröva. Men då kommer jag säkert inte hitta den där, beställer den ändå och WIPS så blev jag jätte onjöd och sur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0