15 December 2011

Bara 9 dagar kvar till jul nu! Ih va myyysigt! Imorgon efter skolan ska jag och Pelle handla lite julklappar till nära och kära, får se hur långt vi kommer och hur mycket vi hittar. Ska iallafall gå på birsta med Alex åtminstonde en gång till innan jul så jag hinner nog fixa resterande julklappar in time.

Jag skulle ha haft en rolig sånglekiton i efter middag, vi skulle ha tränat på min favorit jullåt, men såklart är Ingela sjuk idag så jag måste träna själv, vilket leder till att jag förmodligen inte kommer träna alls (xD). Iallafall så skrev jaf nyss klart en reveiw som skulle varit inne förra veckan, men skönt att ha det gjort iallafall. Nu är det bara att sätta fart med samhällsfördjupningen och sedan gramatikprovet i engelska B på tisdag. Sen är det fanimig jullov!"!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0