16 December 2011

Hej! Äntligen är det helg, så otroligt skönt att det bara är en vecka kvar utav denna termin nu. Denna fredag har gått till julklappsinslaging och julklappspyssling! in mig emot för gud va kul de är, faktiskt! Håller på att pyssla för fullt med Pelles julklapp men är inte klar än, måste ta det ett steg i taget så inget blir fel. Blir jobbigt om jag måste köpa om allt xD.

Imorgon ska jag och Pelle iallafall sova hos min mormor och morfar! Balsam för hjärnan, hjärtat, själen kroppen osv att vara där. Efter lördag-söndag är jag nog redo att ta tag i den sista skolveckan.

Och just det, skulle ju egentligen till vårdcentralen idag och kolla ögonen, men det glömde jag. Såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0