25 December 2011

Tjena! Jag fick jättefina julklappar igår! Det blev en hel del flyttahemifrån grejer, vilket verkligen var bra, eftersom det förmodligen händer nu i vår/sommar. Fick även pengar/presentkort smycken och en asus surfplatta(dock så har jag den inte i handen än, fick ett medelande om att den blev min nu i jul men kommer lite senare)!! Och goprinsens julklappar var det finaste jag sett. Han hade pysslat och slagit in så himla fint och innehållet var inte sämre!! Jag fick mystofflor som titta på flera gånger som jag tänkt köpa men inte gjort, en superbra plattång, en jättefin ljuslycka som man ska hänga på väggen, en liten privat sak( hehehehe) och sedan fick jag som en "bok" som han själv har gjort. Där i finns alla våran mail ifrån när han var i Marocko i somras i två veckor, och vi mailade varje dag. Han hade klippt ihop allting och gjort en framsidan där det stog "13 dagar och 24 sidor av kärlek".
Så jag blev så otroligt nöjd, detta var verkligen en av de bästa jularna!

Tråkigt att jag inte har bilder på sakerna, jag vet. Men jag har lixom inte kamera att knäppa dem med heller xD. Hehe, nu ska jag hjälpa mamma att städa trappen, sedan åker jag och Pelle in till stan och går på bio med storebror Nicklas! Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0