5 Juli 2011

Ha jobbat i två dagar nu och det går bättre än väntat. Inte speciellt ansträngade egentligen. Och det är väldans tur att jag jobbar med Angelica! Och idag hittade vi en stor snigel också, som Angelica tyvärr råkade trampa ihjäl några minuter senare. Vi hann iallafall knäppa kort på han. Och Angelica tog spaden och begravde honom, så hon betalade för sin synd.

Nu har jag alldeles nyss duschat, ska äta lite nu strax och sedan ska jag packa tills imorgon. Åker till Angelica direkt efter jobbet och där ska jag och tjejerna grilla och mysa lite innan vi åker in till gf. Fett. Och inatt får jag sällskap av världens mysigaste Pelle!

Kommentarer
Postat av: rasmus

Vem är Pelle? (:

2011-07-05 @ 19:13:11
Postat av: Linneafalk - sundsvallsbloggare

ta't lungt ;)

2011-07-05 @ 21:15:38
URL: http://linneafalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0