10 Mars 2011

Goooodmorgooog!!!11 Jag är värsta trött idag även fast jag sov fler timmar än vad jag gjort dom tidigare nätterna. Drömde att jag, Victor, Angelica, Tom, Erika + hennes kille, Isabel och Folke tog studenten inatt. Det är snö ute och min pappa missade när vi gick ut på trappan(som gick ut ifrån ICA matfors) så halva drömmen var jag förbannad över det. Sedan tyckte jag att hela grejen var allmänt tråkig. 

Igår storstädade jag iallafall mitt rum i fleeeera timmar. Vid åtta gick jag till TRIM och mötte Amanda och Anna där, sedan tränade vi step och styrka i en timme. Rätt duktigt asså! 

Anna ligger iallafall fortfarande och sover och jag tänkte leta fram lite kläder snart. Vid elva åker vi nämligen in till stan för att strosa runt där en stund.

HÖREZZZ!!!!

Kommentarer
Postat av: isabel

haha :D

2011-03-11 @ 18:18:37
URL: http://annaisabels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0