11 Mars 2011

Sit vad jag vaknar tidigt nu för tiden. Haha, jag hade en sån rolig dröm inatt. Jag och en massa tjejer var utomlands, alla höll på att städa våran lägenhet men då gick jag ut en sväng. Jag gick till en fotbollsplan där DanielM och hans kompisar spelade fotboll. Så jag la mig ner på sanden och solade lite och sedan fick jag panik över att jag förmodligen inte skulle hitta hem. Så jag gick till ICA som helt plötsligt var bakom fotbollsplanen och köpte en påse dumle och två påsar ris för att gottgöra tjejerna som att jag bara stack. 
Sen när jag väl kom dit igen så var ALLA skitsura. Visst tänkte jag och satte mig och åt ifrån ena rispåsen. Sedan fick jag ett sms från Daniel där det stog "Du är så...HMHMHMH" och sekunden efter jag läst det så flyger dörren upp och så skriker Daniels vän "YEAH YEAH" och Daniel skriker "WOW WOW".
Sedan helt plöstsligt står jag och Danitel och dansar på golvet till hans väns fina sång. Sen vakna jag. Hahaha åh vilken roli dröömmm!

OJ mycket text. Iallafall så var det ballejobbigt att träna igår. Brändes i varje liten del i mig. Men man är väl en kämpe! Nu måste jag äta något. Var skithungrig igårkväll redan men hade borstat tänderna så kunde inte äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0