23 Mars 2011

Kom nyss hem ifrån kusinerna. Igår såg jag och Camilla på beck och somnade i soffan. Sov rätt skönt inatt och blev väckt av en Kian och en Livia vid halv sju ungefär. Men det gör inget, som att dom trots allt är min små guldklimpar. Jag och mina mostrar tog en timmes styrketräning idag också, och yoga på det! Halleljuah. Yoga är typ det värsta jag vet, blir så arg på tjejen som pratar, hon får det att låta som att det är så jävla lätt hela tiden.

Kimberly hade en sista innebabdymatch idag, mot "mammorna". Jag och Linnea hoppade in som förstärkning och det ändå jag kan säga är att jag nu fattar varför jag slutade med det där. Annars då? Jorå. Saknar min lilla (stora) favorit familj redan dock.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0