3 Mars 2011

Ska börja med att säga grattis till min kusin som fyller 22 år idag! Så, grattis!

Kom nyss hem och dagen har varti lång men otroligt skön. Jag och Angelica tog nio bussen till stan, gick runt lite, jag köpte present till pappsen, åt på donken, drack iste på waynes, åkte upp till skolan och skrev prov, tränade och åkte hem. Helt ok alltså!

Nu ska jag äta, sedan duscha. Sedan plugga lite matte som att jag har prov imorgon och jag kan verkligen ingenting. Känns bra. Måste rätta referatet till imorgon också. Och läsa i romanen. Hallejuha. Tufft att gå estet kan jag lova!!!!!!!1111

Ska avsluta inlägget med att tala om för herr Spjut att mitt rum inte är så stökigt som det ser ut på bilden.. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0