9 Mars 2011

Det var väldigt mysigt igår! Vi tre kan det där med att ha det sjukt kul fast man bara är tre asså. Iallafall så vaknade jag tidigt idag igen, åt frukot och sedan kom mamma och hämta mig. Vi åkte till sidsjön där mina kusiner ockå var. Åkte madrass,pulka,tefat osv med alla barnen och grillade korv. Otroligt mysigt, synd bara att jag frös ihjäl mot slutet. 

Ikväll måste jag sova hemma, annars blir Emma ensam inatt och imorgonbitti. Men jag har tur att bästa vännen kommer hit och sällskapar mig! Ännu en gång var det alldeles för länge sen vi umgicks! 

P.S Grattis till min kusin Rikard som fyller 23 år idag!

(och just det, tog ut min tungpiercing igår)

Här har ni han! dock är bilden 2 år gammal.

Kommentarer
Postat av: agnes

asså hahahaha vänta, är inte han kompis med min storebror? visste jag att ni är kusiner? :o hahaha.

2011-03-11 @ 12:54:35
URL: http://ometthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0