Älskar mitt liv!

För en gångs skull är rubriken helt seriös! Jag och bror min fikade på kulturmagasinet, sjuktligt goda kycklingröramackor och en negerboll. Sedan gick vi på museumet, måste säga att jag verkligen ha underskattat det tidigare. 

Sen åkte vi och mötte pappa vid hans jobb och.... *TRUMVIRRVEEEELLL* jag har fått en ny dator plus wii!!! och några roliga spel till wiiet! Tack så jättejättejättemycket pappa! Sedan köpte jag austalia och en plattång idag. Och inte nog med det! När jag kom hem så hade mitt paket ifrån HM kommit! En jättefin väst, en magtröja, örhängen och ofantligt snygga kilklackar låg i paketet. Åh vill bara kyssa nåååååån av lyckaaaaaaa

Nu fattas det bara sällskap tills ikväll.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0