Det är för oss

Jag fick skjuts ganska så jättespontant till pipeline utav min bror, och där inne väntade Lisa och Isabel på mig! Tacka gudarna för det. Sedan var även några roliga tpyer ifrån min klass där också, så det blev en riktigt rolig kväll alltså. Hörde Don't blame the dog för första gången live, huuuur bra som helst.

Bror min hämtade mig rätt så tidigt, så vi åkte runt lite i stan och pratade. Han hade varit på bio och sett nån westen film medans jag var på pipeline, två flugor i en smäll lixom! 

Borde sova nu, men är alldeles för uppe i varv för det.. Åh min hjärta går i hundratusen km/h. Skulle behöva haft en vän i rummet nu som kunde lyssna till allt jag har att säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0