Lite shopping

Tjababa! Kom nyss hem och är helt slut. Sov hela vägen på bussen hem så det kändes som att jag hade åkt i fem minuter. Tur att Anna väckte mig när hon hoppade av så jag kunde skaka liv i mig själv innan min hållplats kom. Jag hittade iallafal lite fint idag på stan! Tänkte visa snart.

Om en timme ska jag iväg på TRIM igen och träna pump. Döden. Linnea hänger iallafall med så jag slipper träna själv. Sedan ville hon följa med hit så det får väl gå för denna gång då, jag hade mer planerat att hänga med henne hem. Aja.

En söt volang ttröja

Spets tubtop

En pösig tröja (jättedålig bild. det är små pärlor på den också som inte syn)

Och en jättefin kavaj! Dock är detta också en jättedålig bild, för den är mer mörkblå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0