14 November 2011

Hej! Igår såg jag och Pelle på True Talent final och Dimitri vann, vilket var otroligt bra!! Hejade mycket mer på honom än Sofia, fast hellre hade jag sett Paulina eller Emelie som vinnare. Aja xD

Ikväll ska vi som sagt laga middag med Pelles mammas familj, dom kommer nog om en timma eller så. För övrigt så har jag sådan fruktansvärd ångest över skolarbeten nu! På fredag har jag seminarium i samhälle (fick flytta till fredag istället för onsdag, vilket såklart är underbart men känner fortfarande panik över det) och då ska även en religions uppgift in. På måndag ska en idrottsuppgift redovisas som dessutom fick reda på IDAG att vi hade, och.. äh minns inte men nått mer var det. Och jajaja kanske låter lat när jag tycker detta är mycket men min kropp strejkar när det blir för stressigt. Älskar skolan.

Goskillen ligger och sover på soffan vilket han gjort den senaste timmen. Väckte honom bara en sväng för att fråga vilken tid han ville gå på bio på torsdag, vi har nämligen förbokat biljetter till Breaking down då!! ÄNTLIGEN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0