18 Oktober 2011

Skolsköterskan hann precis få tag i mig igår innan jag gick hem ifrån skolan, så hon ska hålla lite koll på mitt sår nu vilket känns jätteskönt. Ska dit imorgon igen så hon ska få titta på det. Idag hade jag religions prov och det gick så fruktansvärt dåligt! Och det jobbigaste är att jag verkligen pluggar till religionsproven men likt förbannat så kan jag ingenting när jag ser provet. Aja, skönt att ha det gjort iallafall.

Nu har jag nyss städat Emmas rum, ska lägga mig i sängen och titta lite på ett seminarium som jag ska ha om några veckor i Engelska B. Lika bra att börja förbereda så jag slipper stressa. Har nog med grejer som kommer nu i veckan och nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0