The man in tha house

Hej Elins blogg och Elins bloggs läsare! Det är "mannen" här, som jag brukar bli kallad på bloggen :) Just nu sitter jag och Elin i våra rum på skolan och vi har ganska nyligen uppträtt med våran kör på storsamlingen. Det gick ganska bra. Jag hoppas att dom andra som hörde oss också tyckte det. Det var roligt iaf och det är ju huvudsaken ^^

I alla fall så har jag försökt att lugna ner Elin för hon har upptäckt en liten knöl på sitt finger som hon tror är cancer. Men jag vet att det inet är det för så fort det är något litet som gör ont så skrämmer hon upp sig själv, det är hon väldigt bra på. Hon är bra söt av sig. Nä nu ska vi snart börja våran samhällslektion där vi får reda på våra prov, spännande. Önska oss lycka till vettja :D

(En hälsning till dig Elin när du läser det här: Du är det bästa som finns!)

Kommentarer
Postat av: BortKommen

Jag har också em cancer knöl. fast på lil tån :)

Om det får dig att må bättre :)



Aaw pelle <3

2011-10-19 @ 13:07:05
URL: http://bolpe.blogg.se/
Postat av: Niklas

Hej Elins man:D

2011-10-19 @ 18:40:08
Postat av: Pappis

Paapas lilla flicka ska inte vara så orolig... hon är ju pappas lilla knöl ;)

2011-10-20 @ 09:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0