16 September 2011

Det gick faktiskt hyffsat för oss idag på redovisningen, Anna fattades med det löste sig. Jag kom hem för en stund sedan, tror jag blir HELT SJÄLV ikväll. Skulle egentligen till min faster, men jag orkar inte åka in till stan igen. Det var så länge sen jag var själv. Minns inte ens sist. Tror inte det hände en enda gång i somras heller. Vi får se om det blir skönt eller bara otroligt jobbigt och tråkigt. Gissar på det sista jag!

Dock så har jag ju min fina OTH säsong. Får se den. Om och om igen. Om jag hinner. Vilket jag förmodligen gör. Hehe.
Bara för att få säga nånting annat så är jag så kär i Melissa Horns nya album. Va fint allt hon gör blir. Hon. Är. Så. Jäkla. Bra.

Det Känns Ännu Sämre Nu
Innan Jag Kände Dig
Du Är Nog Den
Jag Saknar Dig Mindre Och Mindre
Under Löven

Osvosvosv!!

Kommentarer
Postat av: Pelli

Haag ska nog gästa dig ikväll jag! <3

2011-09-16 @ 17:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0