5 Januari 2012

Tjenare!! The vocie Sverige var faktiskt jättebra! Ser framemot att fälja det nu framöver. Jag somnade två inatt, och Pelle stackarn somnade vid fyra, och vi var tvungen att kliva upp nio eftersom jag skulle till Nordea och fixa lite ärenden. Nytt kort, internetdosa (dock inte riktigt färdigt än), sparkonto och så.

Jag Emma och Pelle gick på stan efteråt, och Emma fick shoppa lite! Hon blev så glad, gogumman ♥. Nu ska jag gå på affären och köpa de sista ingridienserna till trefätters som min familj ska bjuda på idag! Mormor och Morfar + bröderna kommer! Mysigt. Ikväll åker jag och Pelle och bowlar med hans familj på pappas sida! Det ska bli jätteroligt även om jag kommer bli utskrattad för min talang..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0