7 Janarui 2012

Idag har jag och gosen varit tillsammans i 7 månader! Tiden går snabbt alltså. Filmen igår var bra faktiskt! Alldelels lagom spännande för min del, jag får något fel och börjar hyperventilera om det är för spännande. När vi kom hem såg vi The vocie Svergie avsnittet som vi missat, och sedan såg vi militäravsnitt på discovery.. Ja, klockan blev ungefär fyra innan vi somnade så, Godmorgon!

Jag har verkligen ingen aning om hur jag  ska kunna ta mig upp klockan sju på måndag, eller komma i säng innan tolv! Första veckan i skolan kommer vara hemsk.. Tur bara att det är avslutning på alla kurser vi hade på höstterminen.

Idag ska jag och Pelle åka till birsta och kolla på en massa köksgrejor till hans lägenhet. Han ska nämligen renovera köket eftersom han så småning om ska sälja lägenheten och hitta en med mig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0